Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2011 12:49 - баба
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 1420 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- След два дена ще умра.
Каза го просто така. Очите и вече бяха мъртви.
-Недей да умираш, след два-три дена колим прасето.После още работа...за къде си тръгнала?
–Шъ!
-Кой ти каза? Господ ли ?  - повдигаше ми се от фаливата нотка на веселост в гласът ми.
Търсеше ръката ми.Говореше с очи. Думите бяха излишни. Като закоравял танатонавт поисках да узная повече подробности....а може би и графомана в мен настояваше....Стискаше ръката ми .Пиеше от мен . Денка е , дена съм....Сили не ми останаха, на сухо дърво ме направи тази нейна нужда да бъде чрез мен. Изпи ме.
- На село...да ме заровите на село...в Бродилово, до мама.
Не обичаше майка си. Изнурена от бъхтене жена , която не се научи да чете. А за д-р Спок да не говорим....
- Бабо, тук съм, разкажи ми за Нея , красива ли е ? Страх ли те е ?
– Кой, бре?
- Смърта, бабо !
– После, после ша ти разкажа...като се върна . Сега ми се спи.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Разтърсващо! А финала го прави едно ...
07.12.2011 13:07
Разтърсващо! А финала го прави едно от най-силните неща, които напоследък съм чел и нямам предвид само в блога. Знаеш как чета, гостувах ти няколко дни и видя как съм и на курорт.

Знам, че историята е лична и преживяна, и не е съвсем уместно да обсъждам и литературните й качества, но просто не издържах. С възхита.
цитирай
2. denna - Разтърсващо! А финала го прави едно ...
07.12.2011 13:11
cefulesteven написа:
Разтърсващо! А финала го прави едно от най-силните неща, които напоследък съм чел и нямам предвид само в блога. Знаеш как чета, гостувах ти няколко дни и видя как съм и на курорт.

Знам, че историята е лична и преживяна, и не е съвсем уместно да обсъждам и литературните й качества, но просто не издържах. С възхита.

Стеф, маймунка, абе аз днес не съм ти казала колко ви обичааааааааааааааам! обич-обич:)))))
цитирай
3. cefulesteven - Разтърсващо! А финала го прави едно ...
07.12.2011 13:23
denna написа:
cefulesteven написа:
Разтърсващо! А финала го прави едно от най-силните неща, които напоследък съм чел и нямам предвид само в блога. Знаеш как чета, гостувах ти няколко дни и видя как съм и на курорт.

Знам, че историята е лична и преживяна, и не е съвсем уместно да обсъждам и литературните й качества, но просто не издържах. С възхита.

Стеф, маймунка, абе аз днес не съм ти казала колко ви обичааааааааааааааам! обич-обич:)))))


И аз, днес, не съм ти го казал: обичам те, щуравата ми! И от мен, и от Илианка, прегръдки!
цитирай
4. анонимен - Ужас!
07.12.2011 22:46
Цефул, ти имаш ли съвест?
Как можа да изтърсиш на това очевидно недоносено бебе, че е кралица на красотата?
Денна, умолявам те да запазиш спомените си. Пльоснати тук, създават тягостно настроение.
Дано не си решила, че написаното е литература.
цитирай
5. denna - Цефул, ти имаш ли съвест? Как можа ...
08.12.2011 09:12
анонимен написа:
Цефул, ти имаш ли съвест?
Как можа да изтърсиш на това очевидно недоносено бебе, че е кралица на красотата?
Денна, умолявам те да запазиш спомените си. Пльоснати тук, създават тягостно настроение.
Дано не си решила, че написаното е литература.

Това е блог, бре, сладък !:))) Какви ми ти претенции ? Ако си искам ще напиша ,,пръднах " :))) Боли ме кура за лайкването ти :))) ,,Мило дневниче ....." . Голяма си шматка, анонимен :))))
цитирай
6. анонимен - Оправи си една грешка -
10.12.2011 13:35
пише се "смъртта" - думи от женски род, единствено число, завършващи на "т", се членуват с член - "та". Така се получава двойно "т".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111961
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930