Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2012 08:39 - Варвара
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 569 Коментари: 0 Гласове:
1



Мъжът, мойто ми подари захарно петле на един селски панаир, не смееше да ме докосне. Погледът му рядко се закотвяше в дълбокото синьо на очите ми, втренчени в него. Опитвах се да запомня всеки негов жест, гадаех какво се случва зад привидноста на ултимативното му спокойствие. Съзнанието ми запечатваше всеки детайл като на филмова лента. Когато ми стане студено, когато светът дори и за ден не е то лкова красив - да изкарам споменът, да се сгрея и отново да полетя. Срещнах го на един Гергьовден, в малко селце, сгушено в утробата на Странджа и целунато от морето. Моето море . Неговото море. Сред всички познати погледът ми спря върху него и моят свят престана да бъде същият от този миг...та до днес. Седеше сам, пушейки мълчаливо. Сфинкс. Красив до болка. Ненатрапчиво декларираше на света пълната си самодостатъчност. Помислих , че полудявам. Че не може да има нещо толкова съвършенно, толкова чисто и истинско.....
Мъжът, който ми купи захарно петле на един селски панаир ме докосва непохватно, любейки ме. А аз все така го любя с поглед, наслаждавам му се и пазя неговото и моето право да бъдем заедно в свободата си да не бъдем. В пълната липса на необходимоста от притежание, в абсолютното приемане на тук и сега. Полудявам от Любов.
( to be continued )



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111854
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930