Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2012 17:23 - Варвара
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 1513 Коментари: 2 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бъки....Бъки е от типа хора, който бихте подминали с мисълта ,, Абе тоя що не земе да се изкъпе ! ". Дребен, сух и жилав, Бъки обитава от някое време Варвара. Иначе родом е от Банкя. Носи кания с нож на колана си и една лъжица. Няма палатка. Спи на земята до огъня.Без да си специалист разбираш, че има лека форма на психическо заболяване. Бъки ме нарича ,, булка " , а всички ние - ,, воеводо ". Вс ички ,, ние " сме една група пътешественици от няколко държави, поколения и раси. Направили сме лагер на Веселите гъбки. Всеки ден някой идва и някой си отива. Остава само лагерният огън. И Бъки. Чепат , остър до болка. Истински. Пеем заедно. Плачем заедно. Пием . Заедно....Истински. Истински....

Събудих се в 6.00 ам с много лош махмурлук. Бяхме стояли до ....часа край огъня. Автопилота ми се задейства, намерих тютюна, свих една и запалих от тлеещата жарава. Двайсетина палатки се правят на ,, гъбки " . Всички спят. Бъки се пробужда, поглежда ме и ,,Ооооо:) Булка !" . Бирата е свършила а имам въпиюща нужда да рестартна. Отиваме в селото. Заедно. Аз с мръсното под ноктите и сламки в косите си рошави, той със себе си. Никому не правим впечатление. Тук е Варвара.Стигаме до селската кръчма. ТАм от двайсетина метра ни посрещат с ,, Оооооооо!:) Денооооо! "...приятели, с които не съм се виждала от дни, месец, седмица....помня ли. Тук е безвремие. Мартичка ми нарисува море и небе на ноктите. Пием водки. Почти осем е вече. И така до ....Отиваме в Старците. Мастика и домашен таратор. Някъде по трасето и според броя на чашките се разпръскваме. Тук е така. Всеки е свободен. Лети.....Искам да плувам... Слизаме до скалите, аз съм само по син конец, ма ...човещинка. Скачаме от скалите, плуваме...много сме....Без уговорки лагерът се е сбрал на едно място по никое време. Намирам перо плувайки и украсявам себе си с него. Рестартвам . Прибирам се към лагера. По пътеката слизат Краси, Инка и Дидо с децата...................

( to be continued :))))))))))



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kralimarco - Ехей :-))
27.08.2012 21:51
Не виждам continued.
Tова не беше ли продължение?
цитирай
2. cefules - Божествено е, Дена.
28.08.2012 14:41
Божествено е, Дена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111621
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031