Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2011 10:06 - insomnia .... или ,,Що така , бе , Малък ?:) "
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 3406 Коментари: 16 Гласове:
15

Последна промяна: 02.06.2012 11:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уж не се подхлъзвам лесно ,  но като е писано да стане - ей го на , дебне зад ъгъла и ти се хили нагло в лицето. Започна се с едно ,,Нещо за довечера ? " в чата . Нямах планове , но се направих на заета. Интересно ми беше да видя колко ме иска .Е, определено ме искаше .Беше настоятелен в ,, И? " ,  ,,Хайде де, вземи решение! Идваш ли ??? " , и тем подобни словесни капани , които предполагаха само един отговор от моя страна - ,,Ми....okay , що пък не ? " . Докато бяхме на партито не смееше да ме погледнеш, камо ли да ме докоснеш.Аз се правех на приятно разсеяна .Е, и тревата си я биваше....После дойде ред на другото и онова ,,Оппааааааааа, и ся ко ша прайм до ..утре ?:) ". Три словесни рокади и ей ме на в колата ти , докато ме ,,изпращаш " до нас .Смях и веселба. После , после стана много лесно. Беше ти достатъчнен сумрака и топлината на тялото ми . Устните ми , достъпни, косите ми разпилени по теб .и онзи поглед,  с който се съгласявах да ме направиш твоя. Ей, ме на ! Вземи ме . Наслаждавах се с ентусиазма на новопосветен християнин на всяко проникване .Отдавах ти се с абсолютното съзнание какво ти причинявам в дългосрочен план. Да ме имаш ....само днес , само тук , само сега .Удовлетворявам каприза си -  позволям си да ме обичаш.Обичам да ме обичаш. Интересно ми е да си играя с теб. Забавно е -  играя Го със себе си . И в двата случая печеля . Банката никога не губи .  Осъзнато наблюдавах и анализирах всяко твое докосване - плахо в началото , очите ти търсещи в погледът ми одобрение, докато твоите  помътняваха от желание, когато тялото ми изпука в ръцете ти , а кожата ми се пропи с аромата ни. В стаята всичко се наелектизира . Моето, твоето, нашето. Не смогваше да се наситиш, да  докосваш , да  целуваш .Бях цялата една рошавост с подути устни и учестен пулс.. Исках да видя до каква степен можеш да се побъркаш по това, което утре няма да е достъпно за теб . И все пак - на една ръка разстояние. Ръцете ти проникваха в мен .Вкусваше ме. Знаеш ли, осъзнах че си единственият , чиито устни не предизвикват гъдел на най-интимното място. Странно. Това ще го мисля друг път , но съм озадачена....Всичко беше прекрасно. И моментът на ,, Лудо влюбен съм в теб ! " . А сега , де ! То това си го знаех още от лятото, но поне го раздаваше малко по-така. А на мен ми беше приятно да си мислиш, че  ме заблуждаваш. Беше интересен, в нелепите си опити да отречеш пред себе си чувствата . Приличаше  на странен ритуал с автохипноза и само ти не знаеше, че не действа .Просто няма лек от мен- заразиш ли се веднъж,  пиши се бегал.
,, Моля ?! Я пак повтори ." . ,, Луд съм по теб! "

,,Що така бе, Малък ?" .  ,, А ти ? Ти ...нещо към мен ? " ...Оппаааааааа, хайде нема нужда, моля - ей ме на , занимавай се с мен . Явно си слушкал и папкал - я Санта какъв подарък ти дал в ръцете.  Нямам нищо против да си влюбен в мен , прекрасно е, ласкае егото ми. Обаче !  Криех очите си в рошавоста на подивялата  коса, която ти милваше.  Не исках да видиш ироничната искра и доволството от факта , че отново съм права. Нарцис съм. И егоист. И ми е скучно. Ти си моята играчка. Може би някога ще се смиля над теб и ще ти позволя да си тръгнеш . Дали ще ме забравиш - не е мой проблем.Оправяй се. Може би някога ще ти поискам прошка. Може би. До тогава ще се наслаждавам на играта.
Не искам да си тръгваш. Не искам да ме оставяш .Искам да заспивам в ръцете ти .Да вдъхвам ароматът в сгъвката на ръката ти. Да усещам дъха ти по косите си.Да целуваш очите ми, нослето ми , мен .Цялата. Тръгваш си. Тръгна си. Остави ми само дивото желание за теб. За още теб, за още мен , за още нас. И цветята във вазата . Остави ме объркана, смутена ....а може би, дали ?! Не! Не е възможно! По дяволите.. Не е честно. Отново те желая....Отворих прозорецът , лъхна ме свеж аромат на море, сол, лято .Спомени. Бясна съм ти.Бясна съм ти, че не остана с мен.Изхвърлих цветята през прозореца, в морето, и сложих вибратора си във вазата .Може би е време да го заменя с нещо живо и топло ? Може би е време да приема самотата на застаряващата жена .И себе си. Тогава мога да се науча да обичам теб.



Тагове:   секс,   любов,   безсъници,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zidila - Дядо Коледа носи само на послушн...
29.12.2011 13:15
Дядо Коледа носи само на послушните:))
цитирай
2. denna - Дядо Коледа носи само на послушн...
29.12.2011 13:26
zidila написа:
Дядо Коледа носи само на послушните:))


Явно много съм слушкала :))))
цитирай
3. анонимен - Денна, Денна!
29.12.2011 13:33
Искам да те любя до припадък.

твой върл фен, потребителскоиме
цитирай
4. denna - Искам да те любя до припадък. твой ...
29.12.2011 13:44
анонимен написа:
Искам да те любя до припадък.

твой върл фен, потребителскоиме

Ласкаеш ме .Всичко е плод на въображението ми :)))) А всъщност може би е сън, знам ли .Един красив сън ....
цитирай
5. starwoman - :)
29.12.2011 14:06
Интересно. Хареса ми.
цитирай
6. cefulesteven - Много е емоционално, такъв си е твоя ...
29.12.2011 18:33
Много е емоционално, такъв си е твоя живот, няма как да я караш без бури, без болки понякога, без Дена, но колкото и да кърви душата ти: красиво е.
цитирай
7. denna - той не може да го дигне. А тая дърта и ...
29.12.2011 20:21
анонимен написа:
той не може да го дигне. А тая дърта и дебела парантия Дена, кой друг ще я погледне, освен някой закъсал парясник.

Отново анонимните започват да ме забавляват :) Що не идеш нейде на тихо местенце и не си пръснеш болният мозък със златна тухличка и завързано за нея лимонче ? Демек - пий един пангалактически гаргаробластер и обичай света . Имаш въпиюща нужда от Любов.
цитирай
8. анонимен - няма гнус.
29.12.2011 20:23
не четеш ли, че щял да я люби до припадък?
сложи си очилата, кьорчо!
цитирай
9. denna - Много е емоционално, такъв си е твоя ...
29.12.2011 22:07
trubadur написа:
cefulesteven написа:
Много е емоционално, такъв си е твоя живот, няма как да я караш без бури, без болки понякога, без Дена, но колкото и да кърви душата ти: красиво е.

ами сега още една.
Женоооо, това не е проза, ами буламач.
Но затова, че не досаждаш всекси ден като тоя, заслужаваш похвала.

Глей си работата .Ще си пиша каквото си искам :)))) Ти чий го държиш тук ? Сладур:)))
цитирай
10. анонимен - Трубадур е смотаняка на блогбг. ...
29.12.2011 22:32
Трубадур е смотаняка на блогбг. Само се навърта около мадамите, но никога не му връзва.
цитирай
11. анонимен - То Дена Мушкаштата една мадама,
29.12.2011 22:40
сопола си да не фърлиш на нея.
цитирай
12. trubadur - Много анонимни бе.
29.12.2011 23:54
Ама аз ти направих комплимент - че не си досадна като оня.
цитирай
13. landing - Малоумните, тъпашки, левашки,
30.12.2011 10:06
грубиянски, комплексарски, гнусни, отвратителни коментари ми развалиха настроението от разказа ти. Извънконтекстните откачени включвания от разни психари в повечето случаи предизвикват у мен състрадание и съжаление, но понякога, както сега, освирепявам и искам само да разпробия нечия чутора. Да спадне това налягане и да намерят покой, те и всички около тях. Ама аз съм крайна екстремистка де :))

Поздрави! Много ми хареса!
цитирай
14. denna - грубиянски, комплексарски, гн...
30.12.2011 16:43
[quote=landing]грубиянски, комплексарски, гнусни, отвратителни коментари ми развалиха настроението от разказа ти. Извънконтекстните откачени включвания от разни психари в повечето случаи предизвикват у мен състрадание и съжаление, но понякога, както сега, освирепявам и искам само да разпробия нечия чутора. Да спадне това налягане и да намерят покой, те и всички около тях. Ама аз съм крайна екстремистка де :))

Поздрави! Много ми хареса![/
Радвам се! Не им се връзвай, аз искрено се забавлявам на хора с комплекси и ниско самочувствие, имащи нужда от публика и трибуна. Лиши ги от това :)))) Весели празници.
цитирай
15. анонимен - какво нравствено падение на бъл...
30.12.2011 22:07
какво нравствено падение на българска жена?????
ти нямаш ли срам и страх от бога,а? пфу! развратница!
цитирай
16. denna - какво нравствено падение на бъл...
31.12.2011 09:07
анонимен написа:
какво нравствено падение на българска жена?????
ти нямаш ли срам и страх от бога,а? пфу! развратница!

Обичам анонимните . Що , бре , майка - ти секс не правиш ли ?И май май ЕСНАФА си ти , ми се чини :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111830
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930