Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2011 17:23 - 22.05...
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 1535 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъмно...много тъмно....само огънят гори , а на мен и това ми стига. тъпанът бие в ритъм , който ме води , хората са предимно селски сейрджии , но не ми пука , отдавна искам да вляза в НЕГО , поглъща ме , искам го ...знам , че го правят за п...ари , за някакви си 200 лева отпуснати от съответната община , но мен ме прихваща.....satsang...нося се , духът ме се носи , не виждам никой , детето ми снима ...,,,Мамоооооооо, дръпни се " , но мама влиза в огъня и не знае какво е и защо е , просто се случва , и Бога ми , не съм нестинарка , но нещата се пре-подреждат и случват и ей ме на ....в огъня...как се случи и защо ...на този етап нямам рационално обяснение , но е факт.случи се .исках го . и стана.танцуваме като в дива вакханалия покрай / в / на ( изберете сами ) огъня...не усещам болката в изгорелите ми крака...усещам само и единствено ритъма ...и онова ,, ВЪХ...ВЪххххххххххххх" с което съм закърмена ....аз съм предива самодива .сливам се с корените си .с исконното си чувство за принадлежност към моята Странджа.и танцувам.Влизам , искам икона .да ме води .да ме пази .да ме благославя.не мисля.не чувам виковете .искам само да съм вътре.в огъня.да се пречистя.да изкупя и да платя.после идва болката.от пречистването.езичеството е в мен .да платя....за какво ? за общността ? за себе си ? за какви и чий грехове плащаме ?искам и влизам .за първи път ми е . само силуети.не чувам .не мисля .влизам .боли.плащам ...........отивам за цигари.............



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - А аз ще си запаля сега една, а в дима ще ...
09.12.2011 17:27
А аз ще си запаля сега една, а в дима ще виждам кръшната ти снага, самодиво. Как танцува, как се разтваря в космоса, оставила в трахеите ми част от огнения си дъх.
цитирай
2. tutankhamon661 - denna
10.12.2011 12:39
Уау! Това е като приказка.
цитирай
3. pikso - :)))
10.12.2011 13:29
Това ми хареса. Продължавай все така:)
цитирай
4. mileidi46 - Страхотно. . . . . в огъня се влиза, ...
10.12.2011 15:43
Страхотно.....в огъня се влиза,когато усетиш неговият ЗОВ!
Или изгаряш като пеперуда или .....танцуваш до последен дъх...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111834
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930