Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2011 09:33 - викторианският морал
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 4305 Коментари: 24 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пичове блогъри, кура си е кур. Както и да го наречете- факт е :) Не ми пука доколко ме лайквате, четете или мразите. Не ме интересува. Пиша само и единствено за себе си . ,,Мило дневниче ..." беше докато бях прясна и росна девственица. После разбрах кое за какво служи  и кое къде влиза :))) Също така разбрах , че щъркелът не носи бебетата , но това е друга тема :)))) Ахаххахахахха,  един съвет - тук сме да се забавляваме . Правете го . Аз много, ама много се забавлявам с вашите коментари. Простак съм , да, така е . Простащината ми идва от абсолютната осъзнатост на Тук и Сега . А който има излишно време да се прави на ощипана селска мома - voila ! Аз го нямам :))) Кис- кис : дена от женският пазар :))))) Ахахаххахха, Валсуващият, верно ме забавляваш ! Моля те, ругай ме , хули ме , не спирай ! А аз ще ти давам поводи - trust me :)))



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - denna
08.12.2011 14:30
Доста откровено. И забавно.
С теб веселието май ще е пълно.
цитирай
2. denna - Доста откровено. И забавно. С теб ...
08.12.2011 14:36
tutankhamon661 написа:
Доста откровено. И забавно.
С теб веселието май ще е пълно.
Време беше :)))) Иначе смърди на стари Тантели и нафталин .
цитирай
3. cefulesteven - Доста откровено. И забавно. С теб ...
08.12.2011 14:52
tutankhamon661 написа:
Доста откровено. И забавно.
С теб веселието май ще е пълно.



Гарантирано:)
цитирай
4. cefulesteven - В случая, според мен, даже не става ...
08.12.2011 14:53
В случая, според мен, даже не става въпрос за викториянски морал, а най-обикновена характеропатия. :)
цитирай
5. stalaktit - :))))))
08.12.2011 15:11
Валсуващият с вълци знае всичко най-добре. Той е ум и мълния в едно.
цитирай
6. denna - Валсуващият с вълци знае всичко ...
08.12.2011 15:18
stalaktit написа:
Валсуващият с вълци знае всичко най-добре. Той е ум и мълния в едно.

Защото не е танцувал с Кучката до сих пор ! Ще сменя пантофките скоро :))))
цитирай
7. анонимен - Дено,
08.12.2011 15:42
ще ти го надена!!!
цитирай
8. denna - ще ти го надена!!! Мечтай :))) ...
08.12.2011 15:45
анонимен написа:
ще ти го надена!!!

Мечтай :))) Лошо няма :))))
цитирай
9. rubsy - хахахах искрено и от сърце ;d
08.12.2011 21:28
хахахах искрено и от сърце ;d
цитирай
10. анонимен - денке,
08.12.2011 21:45
разтропаните прецъфтялки никога не са били на мода. даже и в блогбегето(
жените с циничен език нямат право да говорят за морал, най-малкото от кумова срама(
цитирай
11. denna - разтропаните прецъфтялки никога ...
08.12.2011 22:17
анонимен написа:
разтропаните прецъфтялки никога не са били на мода. даже и в блогбегето(
жените с циничен език нямат право да говорят за морал, най-малкото от кумова срама(

Dude, като си толкова разцъФФФнал, що си анонимен , бре ?:)))) Я да те видя ?! Или не ти стиска ? Ха! колко удобно , нали :)))) Предизвиквам те - ако имаш топки - покажи се . В противен случай спирам да те отбелязвам и си никой. Дена.
цитирай
12. raders - Права си. Дано си го осъзнала нав...
08.12.2011 23:22
Права си. Дано си го осъзнала навреме
цитирай
13. анонимен - Куха лейка. Простакеса вулгарна.
08.12.2011 23:35
Куха лейка. Простакеса вулгарна.
цитирай
14. valsodar - Не съм изненадан от поведението ти, ...
09.12.2011 01:46
Не съм изненадан от поведението ти, просто то съвпада изцяло с очакванията ми, каквито бих могъл да имам от един прост човек. Доколко ще успееш да се изложиш в очите и на останалите посетители на сайта, си е вече изцяло твой проблем.
Ниска топка си за мен, така че колкото и да се напъваш, все греди ще срещаш от моята страна.
Но нека това да не те спира в начинанието ти, простотията ти все ще намери достатъчно почитатели тук!
цитирай
15. apostapostoloff - Както казва една героиня от Швейк,
09.12.2011 04:43
обичаме (лайкваме) те като люта чушка в гъза.
цитирай
16. denna - Не съм изненадан от поведението ти, ...
09.12.2011 06:45
valsodar написа:
Не съм изненадан от поведението ти, просто то съвпада изцяло с очакванията ми, каквито бих могъл да имам от един прост човек. Доколко ще успееш да се изложиш в очите и на останалите посетители на сайта, си е вече изцяло твой проблем.
Ниска топка си за мен, така че колкото и да се напъваш, все греди ще срещаш от моята страна.
Но нека това да не те спира в начинанието ти, простотията ти все ще намери достатъчно почитатели тук!

valsudarченце мило, що си мисля , че тайно ме харесваш :))) или ти е скучно ?
цитирай
17. анонимен - Почакай да започне със съобщенията:)
09.12.2011 10:14
denna написа:
valsodar написа:
Не съм изненадан от поведението ти, просто то съвпада изцяло с очакванията ми, каквито бих могъл да имам от един прост човек. Доколко ще успееш да се изложиш в очите и на останалите посетители на сайта, си е вече изцяло твой проблем.
Ниска топка си за мен, така че колкото и да се напъваш, все греди ще срещаш от моята страна.
Но нека това да не те спира в начинанието ти, простотията ти все ще намери достатъчно почитатели тук!

valsudarченце мило, що си мисля , че тайно ме харесваш :))) или ти е скучно ?

Ще има да ти се подмазва:))))))
цитирай
18. cefulesteven - Тук вече виждам са се разплакали:) ...
09.12.2011 11:02
Тук вече виждам са се разплакали:)
Значи групичката им може да нарича всякак, на възможно най-груб език, една жена, която с нищо не ги е предизвикала, тук например:

http://katana.blog.bg/politika/2011/12/06/kartini-ot-edna-izlojba.862296

а като им се отвърне с подобаващ тон, то не било морално, че сЪлзи, че кършене на китки, че махане с пръст /поне да си бяха изрязали ноктите, че се вижда нещо кафяво под тях, то фалцети, то възмущение.

А Дена е абсолютен симпатяга.
цитирай
19. denna - А, Cefu, аз съм късогледа и пея в хора ...
09.12.2011 12:21
А, Cefu, аз съм късогледа и пея в хора :))) Ама нещо ми се денси с Валсуващият :)))) Само да сложа цървулите - че не ми е на нивото за балетни пантофки :)))) Ихууууууу, ValsodarЧоуууууу, къде са покри, майка ?
цитирай
20. poet - Тука намирисва
09.12.2011 14:39
на циклофрения. Тоя телешки възторг от глупак като васлодар няма друго обяснение. Добре сте се намерили.
цитирай
21. denna - на циклофрения. Тоя телешки въз...
09.12.2011 15:14
poet написа:
на циклофрения. Тоя телешки възторг от глупак като васлодар няма друго обяснение. Добре сте се намерили.

Валсочавдарчо ми влиза в топ 10 :)))) Ще танцува с Дяволицата :)))) Само да си земе и топките - белким са големи колкото устата му ;. А имам страхотна рецепта за ,,бели бъбреци " :)))) Ще го хапна на закуска :))))
цитирай
22. анонимен - smi.ar
13.12.2011 05:14
http://a9m.ru/p/7197/ - Биржа пиара с покликовой оплатой

http://a9m.ru/p/7197/ - Рекламодателю
Оплачиваются только реальные посетители;
Качественный, живой и заинтересованный трафик из широкого спектра социальных медиа;
Подробная статистика по кликам с возможностью обжалования качества выполнения задания;
Отсутствие комиссии за ввод средств в систему

http://a9m.ru/p/7197/ - Вебмастеру
Возможность монетизировать свои аккаунты в социальных медиа, таких как Twitter, группы и аккаунты Вконтакте, страницы и аккаунты Facebook, Google+ и даже блоги;
Максимум прибыли за счёт полной свободы в написании сопроводительного текста при публикации ссылки заказчика;
Гарантия получения денег за счёт системы холда;
Возможность заработка непосредственно при добавлении площадки в систему;
Выплаты по требованию, минимальная сумма — 100 рублей;
цитирай
23. denna - http://a9m. ru/p/7197/ - Биржа ...
13.12.2011 09:02
анонимен написа:
http://a9m.ru/p/7197/ - Биржа пиара с покликовой оплатой

http://a9m.ru/p/7197/ - Рекламодателю
Оплачиваются только реальные посетители;
Качественный, живой и заинтересованный трафик из широкого спектра социальных медиа;
Подробная статистика по кликам с возможностью обжалования качества выполнения задания;
Отсутствие комиссии за ввод средств в систему

http://a9m.ru/p/7197/ - Вебмастеру
Возможность монетизировать свои аккаунты в социальных медиа, таких как Twitter, группы и аккаунты Вконтакте, страницы и аккаунты Facebook, Google+ и даже блоги;
Максимум прибыли за счёт полной свободы в написании сопроводительного текста при публикации ссылки заказчика;
Гарантия получения денег за счёт системы холда;
Возможность заработка непосредственно при добавлении площадки в систему;
Выплаты по требованию, минимальная сумма — 100 рублей;

Отдаи побольше инфо для того . Заинтересовалась, блин :)))) Все, пока :))))
цитирай
24. анонимен - stroy-box
14.12.2011 22:44
Литература по строительству и ремонту http://stroybooks.ru/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111614
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031