Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 16:06 - телефонен монолог...
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
0



Абе ти луд ли си ? Копеленце...дрисльо ....не мен, на МЕН ще ми затваряш телефона ? И то, след като съм си домъкнала задника от майната си за да ти се обадя ? Или си луд , или си инфантилен , или си мазохист .Нали се сещаш после на каква дроб-сърма ще те направя...

нареждах си го на ум, ама кел файда, не му пукаше..

Всичко започна преди 5 или 6 години на Лозенец.Имаше парти , аз бях (отново )предрусала с кока , седях си размазана на бара , пясъкът под босите ми крака...самодостатъчна ....и да вземе да ми се появи Той..че и ме заговори. Купих му водка ( дори изневерих на себе си - не се занимавай с дрисльовци по партита , особено, когато си друсана ) , както и да е , един приятел пускаше музика , разни фешън-ки се лутаха безцелно , като мухи без глави , и на мен ми беше скучно ...толкова скучно ( о, не , дори му предложих да обърне белите възглавници на дивана , заради конденса -беше 5 сутринта ) , че , мамка му пих с него и си говорихме за разните енергии , за кой от къде е и ,,Моля те , дай ми телефона си " и аз му го дадох ( да се еба и путката смотана )....приличаше на малкият принц на Е. с бели дрехи и артистично ( уж небрежно ) преметнат шал ...ако бях себе си още тогава щях да видя , колко е жалък ( хайде , тази сега ще ми купи една водка ) , ще ти купя , пич, остави ме на саме със себе си - не си хабя коката за да ме занимават разни малки отрепки , искам си себе си ....марш ! Ама не , филантропа в мен се събуди , мамицата ми мръсна , и започна да надига глас . След двучасови разговори реших , че искам да го изчукам , ама не точно днес и не точно тук ...някъде във времето и пространството , ако стане , ако не - здраве. Изпратих си го по живо и по здраво . Приятелят ми , май и той беше предрусал взе да забива много яко, май всички бяхме ....слънцето започна умърлушено да се подава от морето , ние си циклим....пълна идилия .Да, ама не .Получавам смс- ,,поздравявам те с този изгрев " Кой си ти бе ? И за чий хуй ме поздравяваш? И изобщо от къде ми имаш телефона ?????( Как да не обичаш коката ?:)))Оказа се малкият принц.Бил влюбен в мен . просто станах , направих си една черта и го отсвирих. А, и ми свършиха цигарите ...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111789
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930