Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 16:18 - малката рошава вещица...
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 447 Коментари: 0 Гласове:
1



Малката вещица ме погледна иронично и се захили когато и изкрещях  ,,Не мога без теб , без да те докосна, помириша, без ти да ме докоснеш! " .....,,Какво ще правим ? " ...
,,Моля ?!!! Абе ти луд ли си ? Няма  ,,ние " , има ти , аз и жена ти . И, Малкият , всъщност пробле...мът си е лично твой :)))) Не ме занимавай с глупости , ха! Влюбен бил! Аз какво ти говоря от месец насам ???? Сега ли го разбра чак ? " ......,,Моля те , искам да те видя , моля те!!!!" .... ....малката вещица се подсмихна ...,,Луд съм по теб ! Не издържам без да те видя,
малката рошава вещица го съжали.....,,Ок, на бара съм ".....Малкият дойде....отново не можеше да я гледа в очите...не можеше да я вземе само и единствено за себе си....и това го побъркваше...,,Кой е ? " ...,,Кой кой  е , Малък ?"
....,,Имам си име !" ... ,,Кой е любовникът ти ?".. малката рошава вещица го погледна със сините си очи и по лолитски се направи на ударена с мокър парцал ...,,Има ли значение ?:)))"... аз задавам ли ти лични въпроси...." .....,, Не ме убивай, моля те ! Искам те ! " ...
,,Искай !Лошо няма, искай си ..." ...безсилието му го побъркваше...не знаеше кое желае повече - да я убие или да я сграбчи в ръцете си и да я целува и вкусва до припадък...докато омекне тиха и покорна в ръцете му...
...later : представете си едно море и една църква...малката вещица се люлее на детските люлки....смехът и стряска спящите хора......,,Ти! Ти! Взе ми всичко !Душата ми , сълзите ми по теб, скрити във възглавницата, докато Тя спи ! " ....,,Нищо не съм искала от теб, Малък , абсолютно нищо. дал си ми каквото си искал да дадеш!нищо повече и нищо по-малко."......Малкият е абсолютно безпомощен пред свободата на малката рошава вещица да избира и да бъде себе си  ....той не може...има си жена ....страх го е дори да докосне рошлата , а копнее неистово...тя ще отлети , ако го направи...,,Хей, Малък , седи мирен , прегърни ме спокоино ." ...щедроста и го изненада..не знаеше къде да дене ръцете си , треперещи от желанието му да я има....дори за минути...да я вдъхва, докосва, да е мека и нежна в ръцете му , фея....
later : ...малката много, много рошава вещица изпълзя от леглото и се подсмихна иронично ...,,Е? Така ли си го представяше ?:)))  За това ли ме сънуваше?:))) ".... Малкият я гледаше само в устните....,,Искам да те целувам, да те разкъсвам, да те убивам ....защото сега животът ми ще бъде една агония.....защо ми подари себе си, само за една нощ, ако не мога да те имам отново ?".....,,Защото те обичам ! И това е моят Дар за теб ! "............






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111842
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930