Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 16:03 - Искаше го..
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 881 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 18.10.2011 19:00


....искаше го.беше като умиране ...искаше поредната порция отрова . искаше мен .искаше да се вижда отразен в очите ми , искаше да гледа постоянно в страни...,,Погледни ме ! " ...,,Винаги ли искаш да те гледам ?" . ,,Защо си тук ?" , защо???? не знаеше отговорът.само той не го знаеше. все още. за останалите беше ясно.беше полудял по тази невъзможностна жена. невъзможна

за имане.

 

сам влезе в този филм.

 

беше пристрастен към ироничният и кикот, който разцепваше на две душата му и го караше да стене на ум от болка.

 

беше упоен от погледът и , пронизващ като кинжал, безмилостен ....бъркаше му в душичката този неин поглед

 

проникващ и в най-съкровенните му мисли .....

 

,, Кого залъгваш , детенце ?"

мен ? себе си ?

умираше от срам , че тя знае неща , които тепърва сам щеше да осъзнава с безпощадноста на неверника

 

,,Не съм влюбен ! "

не си ...не си ....спи спокойно ....не си ....

спи спокойно....всичко е само лош сън

ще се събудиш и аз ще съм бегъл спомен ....спи....

 

времето лекува...

а до тогава , зарови отново ръцете си ,

лицето си в косите ми, прегърни ме

и отново излъжи жена си ....

 

 

....идваш ...идваш при мен всеки ден...,,Защо ?" .

....,, Е, просто искам да се напуша с теб ."

....не е само това, мило мое...не е

...сляп ли си ? или до последно ще отричаш себе си и желанията си....

 

понякога ми дожалява за теб.

толкова си мил в опитите си да се самозаблудиш :)))

да те спра ли ? да

се опитам поне, а ?

помолих те да не идваш....

 

изчезна за два дена , кърпейки

самолюбието си и не издържа.

този път доведе и приятел с теб .

ха, пазиш се от мен ли ?

 

аз съм отровата , която се влива във вените ти.

аз съм твоята доза наркотик.

не можеш да дишаш без въздухът, които аз издишам.

 

докосвам те , а ти извръщаш поглед.

докосвам те като приятел, нищо лично.

за мен.

за теб нещата не стоят така. ти си обсебен.

тръпнеш , раздирайки душата си на парцали ,

чакайки мигът в който ще дойдеш при мен .

 

и това твое отрицание :))))

искренно ме забавлява , честно !

къпеш се в очите ми, търсиш погледът ми гледайки в страни....

страхуваш се да ме докоснеш....

знаеш подсъзнателно, че докоснеш ли ме - гориш!

и пак този пеперуден инстинкт –

искаш да изгориш на свещите светещи в пламъка.......защо ?

 

искам да те пусна !

искам да си щастлив....

нека да е без мен , а ?

ще ти донеса само болка ....

тревога и безсъние....

 

мазохизма ти надделява ...

и ето те отново ....

идваш при мен ....

 

искам ли да те пусна наистина ?

искам ли ?

ммммммммммммм, мисля да си поиграя още малко с теб :))))

 

извличам удоволствие от теб ,

чеша си его-то ....

а ми е жал.....

спи спокойно, детенце, обещавам ти - кошмарът ще свърши !

 ....когато аз пожелая....


 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - "аз съм отровата, която се ...
27.11.2011 19:38
"аз съм отровата , която се влива във вените ти.

аз съм твоята доза наркотик.

не можеш да дишаш без въздухът, които аз издишам." Много, много страстно!
цитирай
2. aqualia - ...искам ли да те пусна наистина ? ...!? ;)))
28.11.2011 16:00
"спи спокойно, детенце, обещавам ти - кошмарът ще свърши !

....когато аз пожелая...."

!!!пожар e!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111760
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930