Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 09:20 - Such a perfect day....
Автор: denna Категория: Тя и той   
Прочетен: 789 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...пуснете си парчето докато четете...представете си перфектният пролетен ден ( тук за малко ще се отклоним от текста на песента :))...така ...представете си ме - облечена съм с дънки, военно- зелено яке , с раница , ръкавици и запас от торбички ....отиваме за коприва :) . Спускам се по пътеките водещи към Попския плаж...в най-ниската част има малка река, която се влива в морето. Над нея има ..импровизиран мост ...а наоколо расте целта на ,,нещотърсачеството ми " ( А.Линдгрен ,,Пипи Дългото чорапче" ) . Тревата е руйнала от топлото . Събирам си копривката , а хор от мили жаби мелодично и много пролетно ме приветстват с ,, Добре дошла " .Прекрасен звук .Седя в тревата , събирам си копривка и не мога да откъсна очи от Красотата зад мен . Не спирам да се обръщам и да съзерцавам ...морето..златният пясък и кристалното небе ...абсолютната хармония и сливане с нирвана.Не мисля за нищо ...наблюдавам...слушам..не мисля...Няма смисъл . Всичко е тук и сега. ( ОПА, излъгах .Мислих си колко ми се иска да споделя този миг с моят любим ...) .На този малък самотен плаж бяхме това лято на палатка ....
А сега ( малко рязка смяна - типично за мен :)) - рецептата ...
...измийте копривата ...сварете я ...после нежно ( за да не нараните листенцата ) я отцедете добре...така , а сега поставете в тиган олио , запържете са минута ...добавете пресни пера от лук..малко джоджен ...сирене ..когато съставките започнат да ухаят ароматно ( готвя с ,,носа си " ) добавете малко брашно с вода ...а накрая и яйца ...и ....Добър апетит ! И не забравяйте да се обичате и наслаждавате един на друг и на всичко около нас ! Не спирайте да се изненадвате ! И да се обичате ! И аз Ви обичам !




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - С лирична нежност изпълни утринта ...
17.10.2011 10:06
С лирична нежност изпълни утринта ми.

Бъди благословена, Дена!
цитирай
2. denna - Амин !
26.10.2011 15:41
Стеф, другият път - с мен :))))) Напролет :)))) Чакам !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denna
Категория: Тя и той
Прочетен: 111850
Постинги: 82
Коментари: 170
Гласове: 341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930